Zavřít

Střední odborná škola multimediální a propagační tvorby, s. r. o.Obor: Multimediální tvorba (Fotografie a média, Filmová a animační tvorba, Výtvarnictví a užitý design)Oborová skupina: Školy umělecké

Obor, zaměření, kód oboru KKOV Ukončení
studia
Přijmou
2024/25
Přihl./přij.
2023/24
Přijímací
zkoušky
PLP OZP
Multimediální tvorba (Fotografie a média, Filmová a animační tvorba, Výtvarnictví a užitý design) 82-41-M/17 Maturitní zkouška 4 roky 78 267/72 PO, TZ ANO ANO
Školné: 35 000 Kč

Charakteristika oboru

Filmová a animační tvorba

Charakteristika oboru a vzdělávání

tvorba a používání moderních technologií v oblasti audiovize, filmu, 2D a 3D animace a postprodukce 
žáci se učí filmovou tvorbu, dramaturgii a literární přípravu, práci s kamerou, střihem a se zvukovou složkou filmu. Jsou schopni samostatně vytvořit krátké filmové dílo.
Profilovými předměty jsou zejména filmová tvorba, animace kreslená a 3D, výtvarnictví, grafický design a scénáristika.

Uplatnění absolventů v praxi

Absolventi oboru mají možnost uplatnění v kreativních a postprodukčních studiích, reklamních agenturách či filmových a televizních společnostech.

Přijímací řízení

Talentová školní přijímací zkouška. Kritéria pro přijetí jsou zveřejněna na webových stránkách školy a v systému dipsy.cz.


Fotografie a média

Charakteristika oboru a vzdělávání

fotografická tvorba,
digitální a analogová montáž složitě svícených scén,
zpracování fotografií pro reklamu a média.

Uplatnění absolventů v praxi

Absolventi oboru mají možnost uplatnění v kreativních a postprodukčních studiích, v reklamě, filmu, televizi, redakční činnost, podnikání a marketing

Přijímací řízení

Talentová školní přijímací zkouška. Kritéria pro přijetí jsou zveřejněna na webových stránkách školy a v systému dipsy.cz.

Výtvarnictví a užitý design

Charakteristika oboru a vzdělávání

  • zaměření na kresbu, malbu, modelování, uměleckou a výtvarnou grafiku a design,

  • kreativní komunikace,

  • užitý design.

Uplatnění absolventů v praxi

Absolvent oboru je připraven uplatnit se v různých oblastech širokého spektra činností v rámci propagace a reklamy, kde se může jednat např. o užitou grafiku, práce související s předtiskovou přípravou, webdesign, aranžérskou tvorbu, výstavnictví, různé redakční práce apod.

Příslušné činnosti pak může vykonávat buď samostatně, nebo jako designér a realizátor v ateliérech, dílnách a provozech, zabývajících se výrobou různých předmětů, v grafických studiích, reklamních agenturách, architektonických ateliérech, nakladatelstvích, redakcích novin a časopisů, PR odděleních firem a institucí, televizních a filmových studiích, v polygrafických firmách apod.

Uplatnit se může rovněž v rámci technické přípravy výroby a jako vedoucí dílny nebo úseku zahrnujícího danou oblast uměleckořemeslné tvorby a výroby.

Studenti jsou dále připravováni vzhledem k absolvování základních ekonomických předmětů i pro oblast podnikání nebo práci v marketingových odděleních nejrůznějších firem či k jakékoliv činnosti v obchodně ekonomické oblasti.

Zobrazit více

Detail oboru se statistickými informacemi

Jaké byly šance na přijetí v minulých letech? Jak úspěšní byli studenti u maturit?

Nahlédněte, jaké informace můžete získat?

Pro zakoupení statistických informací se přihlaste
Nákupem za 1 kredit získáte přístup ke statistickým informacím o jednom vybraném oboru u jedné školy po dobu 12 měsíců od zakoupení.
Aktualizace: každoročně v X. měsíci
Střední odborná škola multimediální a propagační tvorby, s. r. o.
  • Novomeského 2139/1, Chodov, 149 00 Praha 4
  • info@eduso.cz
  • 739 448 621 (Jitka Smejkalová, Lenka Urban Kosová)
  • www.eduso.cz
  • Mgr. Ing. Jiří Smejkal, Ph.D., MBA ředitel/ka
    267 915 120
  • Zřizovatel: Soukromý
    IČ: 27185753
    Redizo: 651015995