Zavřít

Střední odborná škola multimediální a propagační tvorby, s. r. o.Obor: Ekonomika a podnikání (Art management a produkce, Počítačová grafika a animace)Oborová skupina: Školy hotelové a podnikatelské

Obor, zaměření, kód oboru KKOV Ukončení
studia
Přijmou
2024/25
Přihl./přij.
2023/24
Přijímací
zkoušky
PLP OZP
Ekonomika a podnikání (Art management a produkce, Počítačová grafika a animace) 63-41-M/01 Maturitní zkouška 4 roky 30 62/31 ČJ, M, PO ANO ANO
Školné: 35 000 Kč

Charakteristika oboru

Art management a produkce

Charakteristika oboru a vzdělávání

  • management produkčních týmů, plánování a organizace kulturních akcí,

  •  příprava projektů a produkce ve filmu, televizi, divadle, výstavnictví, hudební produkce, atd.,

  • mediální komunikace.

Uplatnění absolventů v praxi

Znalosti práva a reklamy, psychologie, ekonomie, managementu a marketingu, ale hlavně jejich propojení s dobrými znalostmi z počítačové grafiky, digitální fotografie a propagační tvorby umožňují vychovávat vysoce kvalifikované studenty, kteří jsou schopni se uplatnit v praxi.
Produkční činnost, reklama, kultura, výstavy, sportovní akce, podnikání, marketing

Přijímací řízení

Jednotná přijímací zkouška, ústní pohovor. Kritéria pro přijetí jsou zveřejněna na webových stránkách školy a v systému dipsy.cz

Počítačová grafika a animace

Charakteristika oboru a vzdělávání

  • tvorba různých počítačových aplikací s použitím moderních technologií,

  • počítačová grafika a animace, grafický design, webová komunikace, atd.

Uplatnění absolventů v praxi

Znalosti a dovednosti z digitální fotografie, kreativní komunikace, programování webových stránek a dalších  předmětů, ale hlavně jejich propojení s dobrými znalostmi z počítačové a webové animace nebo grafického designu, umožňují vychovávat vysoce kvalifikované žáky, kteří jsou schopni se uplatnit v praxi.

Absolvent mají dobrý přehled o moderních technologiích používaných v současné době v reklamní sféře a oblasti audiovizuální postprodukce.  Mohou se tedy uplatnit při produkci multimediální tvorby, počítačových her, počítačové animace, statické i animované prostorové reality, filmových klipů, webových stránek, tiskových materiálů, multimediálních výukových prezentací apod.

Dále jsou žáci připravováni vzhledem k absolvování základních ekonomických předmětů i pro oblast podnikání nebo práci v marketingových odděleních nejrůznějších firem či k jakékoliv činnosti v obchodně ekonomické oblasti.

Přijímací řízení

Jednotná přijímací zkouška, ústní pohovor. Kritéria pro přijetí jsou zveřejněna na webových stránkách školy a v systému dipsy.cz

Podpora studentů a školné

Škola má pro všechny obory prospěchové školné podle výsledků vzdělávání, ceník školného je uveden na webových stránkách školy. 

V ceně školného jsou licence Adobe, Cinema, možnosti zapůjčení školní techniky.

Možnosti dalšího vzdělávání

Řada absolventů pokračuje dále ve studiu na VOŠ a VŠ.

Zobrazit více

Detail oboru se statistickými informacemi

Jaké byly šance na přijetí v minulých letech? Jak úspěšní byli studenti u maturit?

Nahlédněte, jaké informace můžete získat?

Pro zakoupení statistických informací se přihlaste
Nákupem za 1 kredit získáte přístup ke statistickým informacím o jednom vybraném oboru u jedné školy po dobu 12 měsíců od zakoupení.
Aktualizace: každoročně v X. měsíci
Střední odborná škola multimediální a propagační tvorby, s. r. o.
  • Novomeského 2139/1, Chodov, 149 00 Praha 4
  • info@eduso.cz
  • 739 448 621 (Jitka Smejkalová, Lenka Urban Kosová)
  • www.eduso.cz
  • Mgr. Ing. Jiří Smejkal, Ph.D., MBA ředitel/ka
    267 915 120
  • Zřizovatel: Soukromý
    IČ: 27185753
    Redizo: 651015995