Studijní obor obor s možností uplatnění v oblasti obchodu, administrativy a podnikání.
Náplní studia je
-
orientovat se v obchodně podnikatelských aktivitách firem
-
organizovat průzkum trhu a vyhodnotit jeho výsledky
-
uplatňovat základní poznatky psychologie prodeje
-
uplatňovat obchodní přístup při jednání a klienty a obchodními partnery
-
vést účetnictví firmy
-
vyhotovovat obchodní písemnosti podle normy
-
vést administrativu
-
orientovat se v obchodním sortimentu firmy
-
ovládat účetní software.
Uplatnění absolventů v praxi
Absolvent se uplatní ve firmách, které působí v oblasti obchodu jako ekonom, účetní, asistent, sekretář, obchodní zástupce, marketingový pracovník a v dalších ekonomicko-administrativních funkcích.
Přijímací řízení
K přijetí ke studiu je nutné vykonat státní přijímací zkoušku z českého jazyka a matematiky. Kritéria přijímacího řízení jsou zveřejněna na webových stránkách školy.
Na přihlášce ke studiu je nutné doložit potvrzení lékaře o zdravotní způsobilosti ke studiu oboru.
Praxe
Žáci konají souvislou 14denní praxi v 1. a 2. ročníku na smluvních pracovištích v obchodních firmách. Ve 3. a 4. ročníku absolvují praxi v rámci předmětu učební praxe.
Možnosti dalšího vzdělávání
Absolvent po úspěšném ukončení studia může pokračovat ve studiu na vysoké škole s obchodním nebo ekonomickým zaměřením.