Absolvent je vybaven kompetencemi pro činnost referenta státní správy, samosprávy na obecních, městských úřadech. Orientuje se v práci související s vystavováním úředních dokladů, s určováním, vyměřováním a vybíráním dávek a poplatků ve správním řízení. Při přípravě absolventa se klade důraz na profesionalitu, přesnost, slušné chování, umění jednat s lidmi, dodržování právních norem a profesní etiky.
Uplatnění absolventů v praxi
Uplatní se v oblasti hospodaření s majetkem obce, umí vést evidenci podle závazně platných předpisů, agendu správních a samosprávných komisí.
Může se uplatnit i na Úřadech práce, na Správě sociálního zabezpečení, v advokacii a soudnictví. Může tako pracovat v celní správě, ve vzdělávacích firmách a v různých nadacích a neziskových společnostech.
Přijímací řízení
V souladu s platným systémem přijímacího řízení.
Kritéria přijímacího řízení zveřejněna na webových stránkách školy.
Lékařské potvrzení, že uchazeč nemá pro studium oboru zdravotní omezení.
Praxe
Odborné znalosti získá v organizacích státní správy a samosprávy.
Možnosti dalšího vzdělávání
Absolventi mohou po složení maturitní zkoušky pokračovat v některé z forem vyššího odborného vzdělávání, ucházet se o přijetí ke vzdělávání na vysoké škole.