Žáci si v průběhu studia osvojují následující znalosti a dovednosti:
-
pracuje s informačními systémy, systémy pro správu dokumentů a jejich archivaci
-
je schopen poskytnout informační služby a efektivně komunikovat s veřejností a médii
-
ovládá základní principy a problémová místa komunikace
-
dokáže zpracovat projekty firemní komunikační strategie
-
pracuje s grafickými programy a multimédii
-
ovládá práci s kancelářskou a výpočetní technikou včetně internetu
-
ovládá desetiprstovou hmatovou metodu psaní na klávesnici
-
je připraven racionálně přistupovat k různým druhům problémů a řešit je, pracuje samostatně i v týmu
-
komunikuje ve dvou cizích jazycích, které ovládá v souladu s klasifikací evropského jazykového rámce
Uplatnění absolventů v praxi
Absolvent disponuje odbornými i jazykovými kompetencemi k pracovnímu uplatnění na pozicích odborného pracovníka vztahů s veřejností (PR agentur), odborného pracovníka informačních center a archivů, odborného pracovníka tiskových a komunikačních oddělení státních úřadů, neziskových či rozpočtových organizací.
Absolvent se dále může uplatnit v médiích, ve výzkumných agenturách, v marketingových a reklamních společnostech. Uplatnění najde rovněž v mezinárodních a správních institucích, v politických či zájmových organizacích a v neposlední řadě v soukromé sféře. Absolvent má všechny předpoklady ke studiu na vysokých školách humanitního, ekonomického nebo IT zaměření.
Přijímací řízení
Kritéria přijímacího řízení jsou zveřejněna na webových stránkách školy. Na přihlášce ke studiu je nutné doložit potvrzení lékaře o zdravotní způsobilosti ke studiu oboru.
Praxe
Žáci konají odbornou praxi ve druhém a třetím ročníku studia na pracovištích zaměstnavatelů.