Jedná se o denní dvouleté nástavbové studium, které je určeno pro absolventy tříletých učebních oborů. Žáci si v průběhu studia osvojují následující znalosti a dovednosti:
-
v oblasti ekonomické, administrativní a obchodní,
-
v oblasti administrativních činností,
-
v oblasti podnikových činností (sběr a analýza dat, zpracování účetních dokladů, účtování ve finančním účetnictví, vedení daňové evidence, mzdové výpočty, účetní uzávěrka…),
-
uplatňovat efektivní marketingové strategie,
-
provádět marketingový výzkum.
-
v oblasti bezpečnosti práce a ochrany zdraví při práci,
-
v oblasti strategií udržitelného rozvoje…
Uplatnění absolventů v praxi
Absolventi denního nástavbového studia Podnikání jsou připravováni pro zvládnutí podnikatelských aktivit v profesní oblasti, kterou dosáhli vyučením v oboru. Mohou založit a řídit vlastní firmu, nebo se uplatnit ve funkcích technicko - hospodářského charakteru, obchodních, marketingových či jiných činnostech. Kompetence žáků jsou rozvíjeny v oblasti administrativně-ekonomické, účetní, jazykové, společenskovědné, estetické, matematické, informačních a komunikačních technologií a navazují na již získané kompetence ve tříletých vzdělávacích programech. Absolventi získají kompetence potřebné pro založení a vedení firmy, základy účetnictví, znalosti z oblasti marketingu a elektronické komunikace s cílem kvalitního uplatnění v profesním i v občanském životě.
Přijímací řízení
K přijetí ke studiu je nutné vykonat státní přijímací zkoušku z českého jazyka a matematiky.
Kritéria přijímacího řízení jsou zveřejněna na webových stránkách školy.
Praxe/odborný výcvik
Žáci konají praxi od 1. ročníku studia, a to jak v učebnách školy, tak na pracovištích zaměstnavatelů.
Stipendia
Žáci mohou získat prospěchové stipendium za dobré studijní výsledky.
Možnosti dalšího vzdělávání
Absolventi mohou po získání maturitního vysvědčení pokračovat ve studiu na vyšších odborných a vysokých školách.